Jeg er lige blevet færdig med at bygge en trappe op til verandaen. Trappen vil befinde sig helt udenfor taget. Konstruktionen er massiv med lecablokke. Næste skridt er at lave en lille påstøbning på hvert trin for at få højderne korrekt. Derefter vil jeg gerne fugtsikre trappen for at forhindre, at regnvand trænger ind i hulrum og ødelægger trappen.

Har nogen tips til passende materiale/fabrikant på fugtspærre til udendørs brug?

Til sidst skal der skiferplader på trinene.

• Trappekonstruktion af lecablokke udenfor hus, klar til påstøbning og fugtspærring, med omgivelser af grus og træ, under en overskyet himmel.
Hej,

Gammelt indlæg, men jeg tager chancen!
Hvordan valgte du at gøre til sidst, og hvordan blev resultatet?

Jeg er præcis på samme trin, trappe muret og forsøger at forstå næste trin.

Tak,
Fredrik

V Vargklo sagde:
Jeg er netop færdig med at bygge en trappe op til verandaen. Trappen vil befinde sig helt uden for tag. Konstruktionen er massiv med lecablokke. Næste trin er at lave en lille påstøbning på hvert trin for at få højderne korrekt. Derefter vil jeg gerne fugtspærre trappen for at forhindre, at regnvand trænger ind i hulrum og sprænger trappen i stykker.

Er der nogen, der har tips til passende materiale/fabrikant på fugtspærre til udendørs brug?

Til sidst skal der skiferplader på trinene.
Hej! Hvordan valgte du at gøre det? :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.