Hej, jeg undrer mig over, om der er nogen, der har erfaring med, hvordan tjærepapir med korksmulder fungerer som fugtspærre på en betonplade. Betonpladen er uisoleret, dvs. den ligger direkte mod jorden. Oven på tjærepapiret ligger et lamelgulv i eg. Jeg tror, at Icopal har/har haft et sådant system?! Er der nogen, der har brugt det, positive eller negative erfaringer?!?!
mvh Pirren i et tropisk Sverige som afveksling