Skal have en skorsten i vores nye hus. Har været omhyggelig med at få en ordentlig dampspærre i ydervæg og ydertag.

Nu er jeg dog lidt i tvivl om, hvordan vi skal tætne rundt om skorstenen, hvor den går ud gennem ydertaget. Man kan jo næppe plastre mod skorstenen?

Nogen der ved..?

Fik info om at dette skal være beskrevet i AMA Hus 08 men denne har jeg ikke adgang til.

Taknemmelig for svar.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.