Overgangslisten mellem parketgulvet og laminatgulvet sad løs og var også skæv, lige siden jeg flyttede ind. Så i dag tog jeg den af og skrabede fugemasse? væk, som sad løs under listen. De har noget hårdt gul/brun masse ved samlingen, se billeder, men også hvid fuge (hvide pletter, se billede nedenfor) under selve listen for at få den til at sidde fast der.
Her nedenfor rengjorde jeg alt, der sad løst.
Mit spørgsmål er, hvilken fuge har jeg brug for for at sætte den på plads for at tætne overgangen, men også hvilken fuge for at lime selve overgangslisten fast.
Overgangslisten mellem parketgulvet og laminatgulvet sad løs og var også skæv, lige siden jeg flyttede ind. Så i dag tog jeg den af og skrabede fugemassen? som sad løs under listen. De har en form for hård gul/brun masse ved samlingen se billeder, men også hvid fugemasse (hvide klik, se billede nedenfor) under selve listen for at den kan fæstnes der.
[billede]
Her nedenfor rensede jeg alt, der sad løst.
[billede]
[billede]
Mit spørgsmål er, hvilken fuge jeg har brug for at sætte på for at tætne overgangen, men også hvilken fuge for at klistre selve overgangslisten fast.