Behøver lidt råd og tips med taglægter, huset har et mål på 5,5 x 4 meter spændvidde 4m, hvilken dimension er at foretrække? Og cc-mål bor i zone 1,5?

skal man derefter kile under bjælkerne eller save ud, så lægten ligger helt mod murremmen?

Med venlig hilsen,
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.