Behøver lidt råd og tips med taglægter, huset har et mål på 5,5 x 4 meter spændvidde 4m, hvilken dimension er at foretrække? Og cc-mål bor i zone 1,5?
skal man derefter kile under bjælkerne eller save ud, så lægten ligger helt mod murremmen?
Med venlig hilsen,