Hej,

Dette indlæg kan være placeret i den forkerte forumdel, flyt det gerne til den rigtige hvis det er.

Behøver en hel masse franske træskruer til et stort hegnsprojekt. Har været hos et par byggemarkeder og kun set småpakker med 10-15 skruer. Behøver 400+ stykker, så det bliver jo vanvittigt dyrt.
Ved nogen, hvor man kan købe storpakker?
Bor i Göteborg.

Mvh

Stefan

Hvordan er prisen, hvis man køber i løs vægt?

Jeg ved, at Byggmax har fransk skrue i løs vægt. I Borås har også Verktygsboden et godt sortiment af skruer.

Tjek med en almindelig jernhandel. Jeg har på et tidspunkt købt skruer i 100-pak, så det findes bestemt.

Biltema har jeg for mig har.

Biltema har, det afhænger af hvilke kvalitetskrav man stiller. Billige er de i hvert fald.

Tjek Odal, Swedol og lignende samt almindelige jernhandlere.
Selv nægter jeg at købe fem skruer i en fjollet pinpackpose.

Mr handyman:Købte selv en pakke med 100 for hvad fire stk. ville have kostet hos isenkræmmeren. Fungerede da godt for mig iaf ;)

Mange undervurderer biltema, det er de samme produkter, der findes hos jula eller clas i søen.

men kvalitet koster, kig på byggmax, bauhaus, krauta et sted, der finder du det.

Joo biltema i al ære men deres skruer er i 4.6 holdbarhed så du må tage en dimension grovere end med kvalitetsskruer som har 8.8... Hvilken dimension er aktuel? jeg har et par paller franskskruer stående som vi ikke bruger mere i praksis da wurths SK-model er overlegen i de fleste tilfælde..

Tjenare,

Det blev biltemas. Billige, men dårlige. Flere gik i stykker, da man strammede dem, og jeg strammede dem alligevel ikke hårdt...
Men men. Billigt blev det.

Mvh

Stefan

stew sagde:
Hej,

Det blev biltemas. Billige, men dårlige. Flere gik i stykker, når man strammede dem, og jeg strammede dem ikke engang hårdt...
Men nå. Billigt blev det.

Mvh

Stefan
Forborede du? Og i så fald, hvor stort hul borede du og hvilken dimension havde den franske du skulle skrue ind?

Jeg skal trække i 8mm franska i reglar. Hvilken dim synes I, jeg skal forbore med? 5mm?

En jernhandel burde kunne slå Biltemas priser let forudsat at man køber pakning.
At butikken så tilbyder salg i løs vægt eller stk gør jo selvfølgelig, at prisen bliver højere...

Desværre vil ikke alle sælge skruer åbenbart... ;)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.