Hej,
Dette indlæg kan være placeret i den forkerte forumdel, flyt det gerne til den rigtige hvis det er.
Behøver en hel masse franske træskruer til et stort hegnsprojekt. Har været hos et par byggemarkeder og kun set småpakker med 10-15 skruer. Behøver 400+ stykker, så det bliver jo vanvittigt dyrt.
Ved nogen, hvor man kan købe storpakker?
Bor i Göteborg.
Mvh
Stefan
Dette indlæg kan være placeret i den forkerte forumdel, flyt det gerne til den rigtige hvis det er.
Behøver en hel masse franske træskruer til et stort hegnsprojekt. Har været hos et par byggemarkeder og kun set småpakker med 10-15 skruer. Behøver 400+ stykker, så det bliver jo vanvittigt dyrt.
Ved nogen, hvor man kan købe storpakker?
Bor i Göteborg.
Mvh
Stefan
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 indlæg
Biltema har, det afhænger af hvilke kvalitetskrav man stiller. Billige er de i hvert fald.
Tjek Odal, Swedol og lignende samt almindelige jernhandlere.
Selv nægter jeg at købe fem skruer i en fjollet pinpackpose.
Selv nægter jeg at købe fem skruer i en fjollet pinpackpose.
Joo biltema i al ære men deres skruer er i 4.6 holdbarhed så du må tage en dimension grovere end med kvalitetsskruer som har 8.8... Hvilken dimension er aktuel? jeg har et par paller franskskruer stående som vi ikke bruger mere i praksis da wurths SK-model er overlegen i de fleste tilfælde..
En jernhandel burde kunne slå Biltemas priser let forudsat at man køber pakning.
At butikken så tilbyder salg i løs vægt eller stk gør jo selvfølgelig, at prisen bliver højere...
Desværre vil ikke alle sælge skruer åbenbart...
At butikken så tilbyder salg i løs vægt eller stk gør jo selvfølgelig, at prisen bliver højere...
Desværre vil ikke alle sælge skruer åbenbart...
Klik her for at svare