--------------------------------------------------------------------------------
Jeg rejser næste uge for at undersøge byggemarkedet i Polen forud for husbyggeriet. Hvordan har I andre løst det med fragt?
Vi skal købe meget, så det går ikke med egen bil og trailer.
Har varehusene som Castorama deres egen fragtmulighed?
Jeg har forsøgt at maile, men har endnu ikke fået svar fra dem.
Er der nogen, der kender et fragtfirma enten i Polen eller i Stockholmsområdet og har omtrentlige prisoplysninger på en fragt fra Gdansk til Nynäshamnsområdet?

Kig med HRX, www.hrx.se De løste mange forsendelser for en tidligere arbejdsgiver på kryds og tværs over Østersøen.

Her er svaret jeg fik fra Castorama i Polen i dag

""Price of delivery to ship port Nynashamn for 1 palet euro ( euro is type of palet) which high is 1,5m finally will be around 155 euro. In this option you must take this delivery from port in Sweden to your house own transport. Second option is when we’ll bring delivery from Castorama to your front door (if it is around Stockholm), that will be around 270 euro for 1 palet. Prices will be different if you’ll order more than 1 palet. ""

Vi handlede på Castorama for 2 år siden og fik alt transporteret hjem til Dalarne. For 8 paller ca. 8,5 ton kostede fragten 9500 skr. Castorama arrangerede fragten.

/Patrik

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.