Hej.
Tænkte begynde at male gang og lister. Men hvordan gør man dette job pænt indtil den dag, man river stenen og lægger nyt.
Kvartstav bliver nok en ordentlig omgang med disse 12/15 foder
Forslag?

• Dørkarm ved siden af gråt flisegulv med mønster og revner. Liste og væg i lys farve. Diskussion om forbedringer inden gulvskift.
  • En dørramme ved siden af en flisebelagt gulvkant. Fliserne har et fossil mønster, og en træoverflade møder fliserne. Ujævn overgang mellem materialerne.
  • Hjørne i en gang med mørke stengulve, trætrim og hvidmalet væg. Sisalmåtte strækker sig over stenene ved siden af trælisterne.
  • Revner mellem fliser og træfodliste ved tæppekant i en gang.
  • Væg med revner ved gulv, sort flisebelægning og brun tæppemateriale.
  • Hjørne af en gang med skader på træværk nær en dørkarm og flisegulv nedenunder, potentielt emne for renovering og maling.
Ydersiden af foret er altså bredere end soklen. Hvilket gør det sværere at tilføje lister.

En påbygningsliste gør det ikke pænere i mine øjne. Forsøg at skrabe fugemassen væk mellem gulv og sokkel og læg ny i stedet.

Jeg havde forsøgt med en smyg/fugelist 8* 32, på "platten" mod gulvet indsavet med multisav i/under gulvlisten. Mod tærsklen havde jeg forsøgt at få fat i en ældre mørk metallist

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.