Jeg er ved at bygge et badeværelse i kælderen med betongulv og murede vægge, som skal flises, og klinker skal lægges på gulvet. Der skal også lægges klinker i resten af kælderen, men ingen fliser der bortset fra i badeværelset.
Jeg var inde og sammenligne priser på fliseklæb, og Byggmax havde rimelige priser på deres eget, og de havde også en anden slags (som var udgående, men som stadig findes i "min" butik). På denne slags stod der, at den kun skulle bruges til fliser, men går man ind på det linkede datablad, står der, at det også fungerer til klinker, så det var lidt modstridende oplysninger i deres tekster. Er der nogen forskel på fliseklæb til fliser og klinker, eller er det det samme for begge dele?
Selv på deres eget fliseklæb var der lidt modstridende oplysninger, da der står om fliselægning i vådrum i teksten, men når man går ind i databladet, står der, at det ikke er godkendt til brug i vådrum. Skal man droppe Byggmax, fordi de ikke ser ud til at have styr på deres fakta om produkterne, eller er fliseklæb bare fliseklæb?

Jonas

T
Det er lige meget om det er kakel eller klinker, samme fix til begge.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.