Jeg har læst igennem tidligere tråde vedrørende dampspærre, men jeg finder ikke helt det svar, jeg leder efter.
Vi er i gang med at bygge et såkaldt "spiketält" eller forgård til campingvognen til vinteren. Rummet er isoleret, men tanken er at have det uopvarmet i hverdagene og varme det op i de weekender, vi er på stedet. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg skal sætte dampspærre i vægge, tag og gulv eller ej.
Tag og gulv består af 145mm isolering, og væggene (udefra og ind) panel, vindbeskyttelse 70mm + 45mm. (hvor sætter man dampspærren i væggen? Mellem stolperne eller direkte inden for spånpladen?)