Hej

Jeg har læst igennem tidligere tråde vedrørende dampspærre, men jeg finder ikke helt det svar, jeg leder efter.

Vi er i gang med at bygge et såkaldt "spiketält" eller forgård til campingvognen til vinteren. Rummet er isoleret, men tanken er at have det uopvarmet i hverdagene og varme det op i de weekender, vi er på stedet. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg skal sætte dampspærre i vægge, tag og gulv eller ej.

Tag og gulv består af 145mm isolering, og væggene (udefra og ind) panel, vindbeskyttelse 70mm + 45mm. (hvor sætter man dampspærren i væggen? Mellem stolperne eller direkte inden for spånpladen?)

Sort, ufuldstændigt "spiketelt" ved siden af en rød bygning med et hvidt vindue og synlig isolering. Træplanker ligger ved siden af konstruktionen.
 
Hej, hvordan gjorde du det? Og hvordan har det fungeret?

Fint forhave 👍🏼
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.