Hej,
Jeg har netop fået OK af min andelsboligforening til at bygge et indsynsbeskyttelse på vores terrasse.

Ingen komplikationer i dette, men et problem, der er dukket op, er, hvordan vi skal forankre selve indsynsbeskyttelsen.
Min plan var fra starten at bruge jordankre og i anden omgang betonklodser, men efter at bestyrelsen havde konsulteret vores byggeleder, viste det sig, at der ligger et tæt lag til garagen relativt lavt under vores terrasse, og derfor må vi ikke bruge nogen af metoderne.
Derfor henvender jeg mig nu til jer i forummet her og spørger, om I har nogle gode forslag til, hvordan jeg skal forankre min indsynsbeskyttelse. Jeg har allerede, som I kan se på billederne, en skillevæg til naboen, som står stabilt, jeg må heller ikke fjerne sten eller bore i den eksisterende stenbelægning.
Jeg har overvejet en løsning, hvor jeg bukker en jernplade som et U og svejser en stolpesko ovenpå, som jeg derefter kiler fast over kantstenen og så håber, at det er nok at fastgøre den i skillevæggen?
Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd.