Hej!

Jeg har fundet nogle rigtig flotte fliser, som vi gerne vil have i vores badeværelse. Gulvet i badeværelset er støbt og skal matche højden på gulvet udenfor, helst på millimeteren. Gulvet i badeværelset er sænket ca. 20mm, men fliserne, jeg har fundet, er næsten det samme. Er der nogen måde i verden at få tykkelsen på fliserne ned, så de kunne fungere?

Du skal vel sætte pladerne i fix også. Men svar på dit spørgsmål, nej. Sæt en højere tærskel, det bemærkes måske ikke, når det først er på plads. 👍

C carlfredrik sagde:
Hej!

Jeg har fundet nogle virkelig flotte fliser, som vi gerne vil have i vores badeværelse. Gulvet i badeværelset er støbt og skal matche højden på gulvet udenfor, helst på millimeteren. Gulvet i badeværelset er nedsænket ca. 20mm, men de fliser, jeg har fundet, er næsten det samme. Findes der nogen måde i verden at reducere tykkelsen på fliserne, så de kunne fungere?
At skære nogle millimeter af en flise kan du nok glemme. Hvis det er fliser, der er keramiske, går det ikke.
Synd du fandt dem efter støbningen, det havde været lettere at justere højden dengang.
Så det bliver nok til at overveje andre fliser at købe.

EDIT Så nu at det er kalkstensfliser, og de er ligesom porøse og kan slibes ned. Men de suger også vand, og det er ikke godt, til en vis grad.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.