Hej,

Jeg har en rundsav, der er på 76mm. Den er altså 2mm for stor til el-dåser, men gør dette noget? Skal dåserne sidde helt tæt mod gipset? Jeg havde tænkt mig at sætte gips op nu i weekenden, men bliver pludselig lidt usikker.

Mvh,
Per
 
1 mm på hver side? Det går nok fint...
 
Intet at bekymre sig om.
Vil du have ekstra point, kan du sætte lidt latexfug der senere.
 
Ok, tak for svarene. Det lyder godt. :)
 
Synes jo alligevel ikke, når stikkontakt/afbryder eller hvad det nu er, der skal sidde der, er kommet på plads...
 
det er vel 70mm fræs til apparatdåser ?? og 80 til loftdåser....eller har jeg forkert?
 
thomasd79 sagde:
det är väl 70mm fräs till apparatdosor ?? och 80 till takdosor....eller har jag fel?
Du har fel...men det er let at forveksle. en hulsav til apparatdåse hedder T70 men er 74mm
og til samledåse hedder de T80 men er 84mm.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.