Hej!
Har flydespartlet et hakket klinkergulv i 2 omgange (spartlet rakte ikke). Første spartling tørrede ret hurtigt, men jeg mistænker, at jeg lavede den anden alt for løs. Efter 4 timer skinner det stadig. Fulgte ”konsistens som pandekagedej”.

Er der håb om, at dette hærder, eller er det lige så godt at tage en spade og gøre det om?
 
Det vil hærde. Nogle gange sker det, hvis man blander i en for lille skål. Men hårdt bliver det altid, hvis man ikke så bruger dobbelt så meget vand.
 
Tak! Jeg havde helt sikkert for meget vand i sidste runde, så jeg må se, om det er tørt i morgen.
Jeg har endnu en gang tilbage, da spartelmassen ikke rakte. Kan man stole på, at det hærder, hvis det er klistret i morgen, eller er det bedre at fjerne det?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.