Hej!

Jeg oprettede lige et spørgsmål om garderober, men indså nu, at spørgsmålet snarere handler om bærende væg.

Rød ring har ingen reglar, så vidt jeg kan se. Ved blåt kryds findes der en stående regel (70mm dyb). Jeg vil flytte den 20 cm mod højre, mod ydervæg. Kan det være et problem? Skal man kontakte en konstruktør?

Under er der kælder, ovenover indrettet loft.

Plantegning med værelser markeret; rød ring uden bjælker og blåt kryds med bjælke på 70mm ønskes flyttet 20 cm mod højre, nær ydervæg.

• Væg med synlig træstender, ved siden af hvid og træstruktur væg. Diskuteres om flytning er mulig i bolig med kælder og indrettet loft.
  • Billede af indvendig hjørne med savsmuldsplade, træpaneler og regel i vægkonstruktion. Kan indikere området for potentiel bygningsændring.
N nmeden sagde:
Hej!

Jeg oprettede lige et spørgsmål om garderober, men indså nu, at spørgsmålet snarere handler om bærende væg.

Rød ring har ingen regler, så vidt jeg kan se. Ved blåt kryds er der en stående regel (70mm dyb). Jeg vil flytte den 20 cm til højre, mod ydervæg. Kan det være et problem? Skal man kontakte en konstruktør?

Der er kælder nedenunder, og ovenover er der indrettet loft.

[billede]
Nu har man kun en plan at tage udgangspunkt i. Men hovedvæggen, som sandsynligvis er den eneste bærende væg på denne etage, går gennem hele etagen fra venstre til højre.

• Synes
nmeden og 1 anden
  • Laddar…
Tak for svaret. Svarede i den anden tråd.

• Synes
Tompafix
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.