Hej, jeg tænkte på at tjekke, hvordan jeg bedst udskifter støttebenet, hvor trappen går op til loftet. Jeg har haft en pensioneret KA på stedet, som siger, at det meste er i orden med hensyn til dimensioner osv. Men vil gerne dobbelttjekke med jer også 😀
Tanken er at sætte dobbelte 45X70 (limet og skruet) lige bag de to støtteben på hver side af åbningen og sætte to nye støtteben bag de eksisterende, som holder op regel/balken på 90x70, og derved aflaste det støtteben, der skal fjernes. Spørgsmålet er, om dette fungerer?
45 graders hældning med hanebjælker og støtteben, hjertevæg nedenunder.
Det føles som, hvis man bare aflaster det høje ben for sne.mm, så bør der jo ikke være nogen fare...tror jeg 🙋 jeg tog chancen for at en dygtig snedker eller ingeniør måske ville føle en enorm interesse for at besvare dette spørgsmål
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.