Har et spørgsmål, da vi nu har bygget et nyt hus, og nu skal terrassen bygges, og da vi har gulvvarme i pladen, undrer jeg mig over, om I her tror, at man kan have en flydende terrasse, der hviler på 6 lecablokke i længderetningen med tre bærende bjælker, så der bliver 18 lecablokke, det er 45x170 i bærende bjælker med 145x45 gulvreglar fastgjort med balksko. Taknemmelig for synspunkter, da jeg endnu ikke har gjort mere end rammen.

Peter

Senest redigeret:
Ja, det kan man. Men hvad er det du spekulerer på egentligt? Er du bange for at terrassen vil flytte sig, fordi du ikke skruer den fast til huset? Kan roligt sige, at den ligger stille. Muligvis ville du rykke terrassen, hvis du kører ind i den med bilen, men så ville jeg bekymre mig mere om bilen...

Tak for dit svar, det var det, jeg ville høre. har nu forankret bærbjælkerne i lecablokkene og desuden lagt grus på alle soklerne, så jeg har umuliggjort en flytning af terrassen, græsplænen vil sørge for, at den ikke flytter sig. Nu er det kun terrassebrædderne tilbage.

Peter

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.