Skal fastgøre en sengegavl på en væg og vil have et beslag, der rager 1-2cm ud fra væggen. Ikke mere.

Er disse beslag at foretrække, eller findes der andre passende, jeg kan hænge sengegavlen på? vægt ca. 10kg

Metalbeslag med tre huller til fastgørelse, bruges til ophæng af sengeramme. Velegnet til vægmontering med 1-2 cm afstand, understøtter ca. 10 kg.

slacker sagde:
Finder sengebeslag 201 hos Theofils som kunne løse problemet!?

Alternativt Panelholdere
Godt med nogle alternativer. De føltes ret avancerede. Det føltes lidt besværligt, hvis jeg skulle købe disse.

toolman77 sagde:
Ellers fungerer det jo med et almindeligt "nøglehul", hvis du kan bore ud til skruen i sengestolpen. Så tager det slet ingen plads. Det har jeg brugt til mit headboard

[link]
Enkel variant jeg ikke havde tænkt på. Føler jeg ville have brug for mindst 3-4 stykker for at fastgøre en 10 kg 210x90cm sengestolpe. Det kan måske blive lidt svært at få den fast i alle disse beslag, da jeg ikke kan se bagsiden af sengestolpen, når den skal fastgøres på væggen. Jeg ville nok have brug for noget, der ikke kræver mm præcision, når den skal hænges op.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.