Medlem
· södemanland
· 706 indlæg
Man kan jo mene, at de burde sortere lidt...
Hvem har købt pladerne? Du eller fliselæggeren?
Hvem har købt pladerne? Du eller fliselæggeren?
Ja, hvis alle skavanker er på samme niveau som nærbilledet var det meget sjusket af dem. Næsten så man kunne tro, at de havde sat defekte plader op med vilje. Det er jo ikke usædvanligt, at en og anden plade har en defekt. Men det ser heller ikke ud til at være særligt gode plader med tanke på, at så mange har defekter.
De der skal aldrig sættes op af en respektabel flisemurer, sådan noget ser man, når man sætter. Har du købt fliserne selv på typ Krauta eller Byggmax?, Kan det være flisemurerens måde at vise, at fliserne er skrald. Men A-sorterings fliser er det ikke.
Klik her for at svare


