Så i vores gamle hus har nogen sandsynligvis fjernet en skunk og lavet en tværgående væg. Den vil jeg have fjernet, og jeg spekulerer på, om jeg skal forstærke der, hvor den gamle skunk har været. Altså har den væg, de har lavet, båret op eller erstattet nogen belastning?

Vedhæfter billede af to fantastiske tegninger af, hvordan det ser ud nu, og hvordan jeg har tænkt samt to billeder inde fra skunken og et af dimensionerne på den væg, de har bygget op.

• Håndtegnet skitse over rumfordeling i et hus, med markerede områder for soveværelser, garderobe og tidligere katteloft.
  • Håndtegnet plantegning på ternet papir viser nuværende layout med vægge og indikation af katteloft og forstærkning.
  • En trævæg med afskårne bjælker og kroge, sandsynligvis en del af tidligere katteloft, i et gammelt hus.
  • Loft med synlige træbjælker og ufærdige vægge, muligvis en tidligere katteloft, delvist oplyst med lamper.
  • Billede af en indvendig væg i et gammelt hus med trægulv og træpanelplader. Der ses en hvidmalet dør og en lampe i højre side.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.