Skal sætte et 1 gange 1 meter vindue til, nu sagde nogen jeg skulle lade vinduet være, for det var nemmere.
Spørgsmålene...
1. Fjerne vindue eller ej
2. Hvordan få tæt med gamle nye plasten
3. hvis jeg ikke vil sætte ny panel mere end lige der hvor vinduet sad, hvordan tætte jeg nemmest der uden at save skråt. Kan man silikone samlingerne? Det er mod en hæk så det er egentlig ligegyldigt.
4. hvordan fastgør jeg pappen? Kan man tape, hæftepistol?
Det var nok det.
Spørgsmålene...
1. Fjerne vindue eller ej
2. Hvordan få tæt med gamle nye plasten
3. hvis jeg ikke vil sætte ny panel mere end lige der hvor vinduet sad, hvordan tætte jeg nemmest der uden at save skråt. Kan man silikone samlingerne? Det er mod en hæk så det er egentlig ligegyldigt.
4. hvordan fastgør jeg pappen? Kan man tape, hæftepistol?
Det var nok det.
Er ikke sikker på at jeg forstår, men gør et forsøg
1. Du skal sætte panel over vinduet og samtidig have det tilbage under? Hvordan bliver det så på indersiden? Jeg stemmer for at du skal fjerne vinduet. Lej eller lån en tiger sav så er det ret hurtigt gjort.
2. Plastikken skal sidde på indersiden og der skal du forsøge at få så meget overlap som muligt. Tape med aldersbestandig tape
3. Forstår ikke? For at det ikke skal kunne ses, vil du måske udskifte hele planker. Bør ikke være så mange, hvis du har stående panel. Silikone tror jeg ikke på.
4. Pappen kan du hæfte fast eller sætte med papspik
/Erik
1. Du skal sætte panel over vinduet og samtidig have det tilbage under? Hvordan bliver det så på indersiden? Jeg stemmer for at du skal fjerne vinduet. Lej eller lån en tiger sav så er det ret hurtigt gjort.
2. Plastikken skal sidde på indersiden og der skal du forsøge at få så meget overlap som muligt. Tape med aldersbestandig tape
3. Forstår ikke? For at det ikke skal kunne ses, vil du måske udskifte hele planker. Bør ikke være så mange, hvis du har stående panel. Silikone tror jeg ikke på.
4. Pappen kan du hæfte fast eller sætte med papspik
/Erik
Tak, det er liggende panel og det kommer ikke til at gøre noget, hvis det kan ses, så jeg må se, hvordan jeg ordner det.
Tigersav? Hu må nok pille dem af på en eller anden måde =)
Det var pappen jeg var mest bekymret over lige nu, så tak..
skal ordne det snart..
Tigersav? Hu må nok pille dem af på en eller anden måde =)
Det var pappen jeg var mest bekymret over lige nu, så tak..
skal ordne det snart..
Klik her for at svare