Hej,

Havde et firma hos mig i ugen som satte et hegn op, men ved en af stolperne på græsplænen er der lidt for meget beton, og jeg synes, det ser lidt grimt ud. Det jeg undrer mig over er, om man kan fjerne ca. 1-2 cm beton i højden ved forsigtigt at hakke det af med en hammer og mejsel, eller om man risikerer at ødelægge hele fundamentet?

/J
 
Tror det bliver lettere at svare, hvis du uploader et billede.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.