Hej,
Jeg har lige taget ned en stor klatreplante fra facaden, og tilbage sidder plantens små "sugekopper" eller hvad man skal sige, de sidder stenhårdt, og jeg tænkte høre om nogen kender et godt middel som så at sige "opløser" planten?
Jeg har lige taget ned en stor klatreplante fra facaden, og tilbage sidder plantens små "sugekopper" eller hvad man skal sige, de sidder stenhårdt, og jeg tænkte høre om nogen kender et godt middel som så at sige "opløser" planten?
Gør intet i nuværende stade; de tørrer og 'forsvinder' efterhånden. Begynder du at rive i elendigheden ødelægger du sandsynligvis mere.
Typeeksempel: barndomshjemmets funkishus med glimmerpudsede facade var dækket af vildvin. Det tog nok op til fem år før facaden blev 'pæn'.
Typeeksempel: barndomshjemmets funkishus med glimmerpudsede facade var dækket af vildvin. Det tog nok op til fem år før facaden blev 'pæn'.
Klik her for at svare