Hej,

Jeg har lige taget ned en stor klatreplante fra facaden, og tilbage sidder plantens små "sugekopper" eller hvad man skal sige, de sidder stenhårdt, og jeg tænkte høre om nogen kender et godt middel som så at sige "opløser" planten?
 
Gør intet i nuværende stade; de tørrer og 'forsvinder' efterhånden. Begynder du at rive i elendigheden ødelægger du sandsynligvis mere.

Typeeksempel: barndomshjemmets funkishus med glimmerpudsede facade var dækket af vildvin. Det tog nok op til fem år før facaden blev 'pæn'.
 
Samme middel som du bruger, når du fjerner fluer og andet skidt fra forruden på bilen, virkede godt for os, og mange sugekopper forsvandt.

Hobbit
 
Prøv højtryksrenser. Det plejer at fjerne det meste.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.