Nogen der har forslag til den bedste løsning? Er det værd at leje en saneringsfræser for så lille et areal?

• Synes
Sophiaellen
  • Laddar…
B billyby sagde:
Nogen der har forslag til den bedste løsning? Er det værd at leje en saneringsfræser til så lille en overflade?
Må være hurtigere at tage det i hånden end at tage ud og leje en fræser.
Hvad skal du have som overfladebehandling bagefter?

Bedste svar

At leje saneringsfræseren med en støvsuger vil blive en stor operation givet hvor meget skidt det genererer, selv med støvsugeren tændt. En simpel slibeklods eller bare at slå det, der stikker ud, væk med et koben sviner betydeligt mindre. Får du fjernet det, der stikker ud, spiller hulheder ingen rolle, når du flisebelægger igen, forudsat at fliserne skal op igen der, hvor de sad før.

• Synes
billyby
  • Laddar…
Peter2400 Peter2400 sagde:
Må blive hurtigere at tage for hånd end at tage ud og leje en fræser.
Hvad skal du have for overfladebehandling derefter?
Tak for svar! det lyder godt. Tanken er at fylde ujævnhederne og spartle med gipspuds eller køkkenfix derefter primer på det. Jeg skal så derefter flise helt op til loftet. anbefaler du gipspuds eller køkkenfix?

Eftersom det var svært at få fjernet kakelfixet med koben og alt allerede var støvet pga stamrenovering, så blev det alligevel et hurtigt job med en saneringsfræser. Det var let det værd de timers slid det havde været med et koben. udlejningsfirmaet ligger også et stenkast herfra, så alt var smidigt. Det var en enorm forskel at køre uden støvsuger. Det mærkede jeg, da mundstykket løsnete under arbejdet. Men det er som du myrstack siger. støvet det bliver det uanset.har nu lagt lidt gipsputs på huller. Er der noget andet jeg skal tænke på, inden jeg lægger fliser?

• Væg under renovering med gips og puds, klar til flisebelægning, en lampe til venstre, og nogle rør på gulvet.
Hvordan er det gået? Står overfor samme opgave om nogle dage :-)

P ptk sagde:
Hvordan er det gået? Står over for samme opgave om nogle dage :)
Det er gået fint! bygger køkkenet nu, så flisearbejdet må vente lidt. saneringsfræseren i en industristøvsuger, som jeg lejede på ramirent, gjorde jobbet på 30min.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.