13,514 læst ·
19 svar
14k læst
19 svar
Fjern fastlimet skab i lejebolig, og sæt det op igen senere?
Jeg har talt med udlejeren, og han sagde, at garderoben ikke må fjernes. Dette til trods for, at lejligheden skal totalrenoveres om et år. Han vidste heller ikke, om garderoberne skal rives helt ned ved renoveringen eller blot males om, men jeg fik stadig ikke tilladelse til at tage dem ned.D Dublin sagde:
Har derfor brug for en måde at gøre det på, så jeg kan sætte dem på igen, så udlejeren ikke har nogen anelse om, hvad jeg har gjort
Det kan jo blive interessant, hvis udlejeren eventuelt skal ind i lejligheden...E east war sagde:Jeg har talt med udlejeren, og han sagde, at garderoben ikke må fjernes. Dette selvom lejligheden skal totalrenoveres om et år. Han vidste heller ikke, om garderoberne skal rives helt ved renoveringen eller blot males om, jeg fik alligevel ikke tilladelse til at tage dem ned.
Behøver derfor en måde at gøre det på, så jeg kan sætte dem op igen, så udlejeren ikke har nogen anelse om, hvad jeg har gjort![]()
"Nej, jeg har ikke fjernet nogen garderober"
Da jeg boede i lejlighed, fjernede jeg et skab. Det var ikke limet, men næsten værre, da det var fastgjort med søm, der sandsynligvis var skudt ind i betonvæggen. Det var et h*lvete at få af, jeg hang med hele kroppen på hammeren og slog på den. Til sidst løsnet et søm ad gangen, og med det fulgte også en stor klump af betonen fra hver søm... Heldigvis skulle jeg alligevel male om, så det blev til at spartle op det. Den lejer, der kom efter mig, ville heller ikke have skabet, så jeg slap for at montere det igen.
Klik her for at svare