Vi sætter en gammel tømmerkonstruktion op med store rum. Ca. 35 m2. Gulvet i rummet ovenover svajer, selvom vi både har kortlægt og forstærket med 2 tværgående. Vi kan leve med svajet, men er bekymrede for, at vores kvalitetsansvarlige ikke vil godkende det. Findes der nogle bestemmelser?