Jeg er på jagt efter sikkert noget, der ikke findes.

Jeg ville gerne have en ekspanderbeton med meget høj ekspandering. de fleste jeg finder ligger på omkring 2-4%, men jeg ville gerne have noget, der ekspanderer 20% eller mere.

Jeg fik den tanke, at jeg havde set nogen masse/pasta, der svulmer kraftigt lidt som hæftemasse. nogen der har et godt forslag?

Hvad skal du bruge den til?

Stiller samme spørgsmål som Matti_75 hvad skal du bruge den til for normalt behøver man jo aldrig have så meget ekspansion.

Okay, jeg tager det fra begyndelsen.....
Jeg skal bruge det til at støtte under reglerne til gulvet i huset. Da det blev bygget, glemte mureren at måle, hvor reglerne under huset var, og lige der, hvor han satte ventilationsåbningerne til krybekælderen, er reglen, så den har ingen støtte, og gulvet synker inde. Jeg har købt firkantprofiler 150x150x6, som jeg havde tænkt mig at mure ind, hvor ventilationsåbningen sidder, så jeg ikke blokerer den, men alligevel får noget støtte. Hullet er ca. 160x190. Jeg havde tænkt at løfte reglen med en donkraft og derefter støbe med dunder medlet uden at rode med flydende ekspanderbeton, som er som kærnemælk, da man skal tætne alle kanter. Jeg ønsker udvidelsen blot for at kunne støbe, lægge profilen, kile den fast og så udvide alt til det ønskede niveau.

Dette er gode ting til meget, men det udvider sig ikke så meget vel?

Læste forkert, troede du skulle have en ekspansionsbolt til beton, tænk hvor forkert det kan blive nogle gange.
Nu har jeg forstået, hvad du mente, kan desværre ikke hjælpe dig, har ingen viden inden for området.
/Tak

• Synes
DanneH og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.