Jeg undrer mig over, om der er nogen norm for, hvordan man gør med endesamlinger på gips i loftet, skal man sætte kortlægning mellem endesamlingerne?
Vores bygger har kun længdegående regler i loftet på cc 30, men jeg undrer mig over, om man ikke skal have kortlægning mellem de korte gipssamlinger? eller?
Der er nemlig nogle huller på 5-10mm, hvor min maler syntes det var mærkeligt, at der ikke var kortlægning, det bliver svært at spartle og gipsspartle, hvis der ikke er kortlægning bagved, sagde han. Undrer mig over, om jeg kan hævde, at det skal være det til min bygger?
Taknemmelig for svar ...
Vores bygger har kun længdegående regler i loftet på cc 30, men jeg undrer mig over, om man ikke skal have kortlægning mellem de korte gipssamlinger? eller?
Der er nemlig nogle huller på 5-10mm, hvor min maler syntes det var mærkeligt, at der ikke var kortlægning, det bliver svært at spartle og gipsspartle, hvis der ikke er kortlægning bagved, sagde han. Undrer mig over, om jeg kan hævde, at det skal være det til min bygger?
Taknemmelig for svar ...
Klik her for at svare