Hej, vi har bygget om i køkkenet, og der mangler 2 stk. loftsplader.
Størrelsen er 60x120.
Har været på Bauhaus og Hornbach, og de har selvfølgelig loft i den størrelse.

Men.
På vores loft sidder not og fjeder på de to andre sider, så jeg ikke kan sammensætte de fra Bauhaus eller Hornbach.
Vores hus er bygget i 1986. Norsk byggeri.

Hvordan får man fat i det rigtige loft? Har standarden ændret sig de sidste 30 år?

Mvh
Søren
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.