Har fremstillet en tærskel i eg med en tynd plade. Underlaget er dog ujævnt og i forskellige niveauer. Forsøgte at bygge op underlaget med masonitstykker og limede derefter på tærsklen, men det blev ikke godt... Der blev en del lim for at udfylde, og resultatet blev, at tærsklen bøjede sig lidt på grund af al fugten fra limet....:(

Findes der nogen anden god metode, som man kan smøre på og derefter presse mod tærsklen? Noget 2-komponent smørelse, der hærder hurtigt, for eksempel?

A
Tag et billede af, hvordan det ser ud i øjeblikket, så bliver det meget lettere at komme med tips til, hvordan det skal løses.

Billede af en beskadiget vægpanel nær gulvet med synlige materiale og fliser, der er løsnet og delvist fjernet.

Person holder en brun flise eller bræt på en finger, viser tykkelsen. Baggrunden viser en væg med panel og gulvbrædder under installation.

Det er ikke fugt udefra? (Ser ud som yderdør) som har gjort at den har slået sig, skal jo til en del lim for at det skal være årsagen.

Du kan duppe dit PY fogskum. Når det har hærdet (venter mindst 24 timer) skærer du det af med skarp kniv til den rette niveau.

Betonspartel foreslår jeg, findes flere forskellige gode og hurtigtørrende med god styrke og med fremragende resultater. Fugtighed nul og overfladeglathed perfekt.

nej fugten kom nok fra limmet, ingen fugt udefra måske lidt koldt dog.. Skal teste ovenstående forslag

Jeg som håndværker ville have sørget for at understøtte underlaget, alternativt spartlet. Derefter ville jeg have boret og forsænket et par flotte skruer

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.