En kældertrappe med et vange, der ikke er fastgjort til væggen. Maling på væggen er skallet og trappen er fra et hus bygget i 1963. Hej.
Trappen ned til kælderen har sat sig lidt, og jeg tænkte på at løfte den op.
Jeg kan dog ikke se, at vangen er fastgjort til væggen.
Monterede man vangen først og derefter satte trappetrinene i for at skjule skruerne?
Huset er fra - 63.
 
hsd
Min ene trappe er kun fastgjort nederst og øverst
Den anden er pladstilpasset i væggen og i centrumstolpen, spiraltrappemodel
Det ser ud til, at der mangler en del af vangen på dit billede
 
Ah ok, har centrum Trappeopgang med delvist fjernet masonitskive og synlig stolpe, der viser efterladte spor omkring trinene. stolpe med.
De satte på en udsavet masonit skive for at række sporene for stigen. Den som jeg delvis har revet bort.
 
hsd
Så er det måske væggen og stolpen, der bærer trappestigen som på min gamle trappe
 
Hmm, har fjernet al masonit, der dækkede vogndele.
Ingen fastgørelser hverken mod væggene eller stolpen.
Har man nogensinde bygget trapper, der kun hvilede på respektive etage?
 
hsd
Går trinene ind i væggen

Oh ja, der findes mange forskellige trapper, som kun er fastgjort øverst og nederst, google det, så findes der utallige forskellige løsninger
 
Nix.
Trinnene er indskudt i vangerne.
Kan ikke se andet end at den hviler på pladen og eventuelt er fastspændt i overetagen. Vil rive lidt mere ned og se om jeg finder noget nyttigt...
 
hsd
Så er det formentlig som min trappe, men min ligger ikke mod en væg, trappen er en enhed, der er fastgjort i overetagen og måske som min fastgjort i gulvet på nederetagen (skruet under gulvet op i vangerne så det ikke ses)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.