
Trappen ned til kælderen har sat sig lidt, og jeg tænkte på at løfte den op.
Jeg kan dog ikke se, at vangen er fastgjort til væggen.
Monterede man vangen først og derefter satte trappetrinene i for at skjule skruerne?
Huset er fra - 63.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 139 indlæg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7,139 indlæg
Min ene trappe er kun fastgjort nederst og øverst
Den anden er pladstilpasset i væggen og i centrumstolpen, spiraltrappemodel
Det ser ud til, at der mangler en del af vangen på dit billede
Den anden er pladstilpasset i væggen og i centrumstolpen, spiraltrappemodel
Det ser ud til, at der mangler en del af vangen på dit billede
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 139 indlæg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7,139 indlæg
Så er det formentlig som min trappe, men min ligger ikke mod en væg, trappen er en enhed, der er fastgjort i overetagen og måske som min fastgjort i gulvet på nederetagen (skruet under gulvet op i vangerne så det ikke ses)
Klik her for at svare
