Hej!
Begyndte i weekenden at bygge en arbejdsbænk i garagen, hvor jeg tænkte at lægge en vask i også. Vasken er brugt, og jeg spekulerer lidt på, hvordan jeg bedst skal fastgøre den i bordpladen, som er 11 mm tyk.
Tips modtages med tak. Vedhæfter nogle billeder herunder. Jeg tror, at vasken egentlig er beregnet til at blive fastgjort i en bordplade, der er omkring 30 mm tyk, men jeg er ikke så haj til at bygge endnu
Bordpladen skal altså hvile på "rammen" af 45x70, og så laver jeg et hul og sætter vasken ned.
Spørgsmålet er altså, hvordan jeg bedst fastgør vasken i 11 mm-pladen, eller om jeg skal bygge noget ud over dette for at fastgøre i?
Lim?
De "clips", der sidder i vasken, er delvist intakte, så nogle af dem ser ud til at kunne genbruges (forstår dog ikke rigtig, hvad de skal fastgøres i).
taggene på clipsene skal ligge an mod underkant bordplade, og man spænder dem fast med skruerne, sandsynligvis er clipsene beregnet til 30 mm tyk plade
taggerne på clipsene skal ligge mod underkanten af bordpladen, og man spænder dem fast med skruerne. Clipsene er sandsynligvis beregnet til en 30 mm tyk plade
Jo det er det, jeg mistænkte.
Hvad skal man gøre? Kan man købe nye clips til en tyndere plade? Eller kan jeg gøre pladen tykkere lige der, hvor clipsene skal klemme sammen? Nedefra altså.