Jeg er i gang med isoleringen i mit attefallshus. Jeg har sat det første lag isolering på 95 mm mellem reglerne og derefter plastet.
Nu skal jeg sætte det indre lag isolering. Som nogle foreslog her på forumet, har jeg tænkt mig at sætte 45x45 regler vandret, og derefter isolering mellem dem.
Nu til mit spørgsmål, kan jeg sømme reglerne med sømpistol i stedet for at skrue dem? Jeg tænkte at sætte to 75 mm søm i hver regel.
OSB samt gips skal derefter sættes på de vandrette regler.
Fungerer det med søm, eller skal det skrues?