raubtier raubtier sagde:
@EasyCash hvordan gik det for dig? Fik du det til at sidde som du tænkte her? Sidder i nøjagtig samme situation med murstensfacade, så at skrue bærende bjælke i væggen er ikke en mulighed.
Hej, fastgjorde den vandrette bjælke direkte mod siden af tagfoden og ramte tagbjælkerne på det rette cc mål.. Se denne tråd, hvor jeg har to billeder. Den vandrette bjælke måtte skæres lidt ud.

Tømreren, som gjorde det, mente det var den bedste løsning.

https://www.byggahus.se/forum/threads/klae-in-takfot-i-uterum.421300/#post-4282314

Hm ok er det en bjælke langs med huset så at sige som er skruet i tagspærene og så sidder altanens tagbjælker i den, med en regel under som de hænger på, hvor man har skåret ud? Forstod jeg billederne rigtigt da? :D

raubtier raubtier sagde:
Hm ok er det en bjælke langs med huset så at sige som er skruet i spærerne og så sidder altanens tagbjælker i den, med en regel under som de hænger på, der man haket ud? Forstod jeg billederne rigtigt da? :D
Præcis. Kan tage nyt billede i morgen, hvis du vil?

Tror at jeg forstår, men du må meget gerne sende et billede her eller på PM, hvis du har tid og lyst i morgen. (y):D

• Synes
EasyCash
  • Laddar…
Hej du må gerne sende et billede til mig med! (Pm) Ved at tråden er lidt gammel nu, men sidder i samme situation mvh Magnus

• Synes
EasyCash
  • Laddar…
M Mexi71 sagde:
Hej du må gerne sende et billede til mig også! (Pm) Ved at tråden er lidt gammel nu, men sidder i samme situation mvh Magnus
Absolut.

• Indvendig udsigt af et hvidt træloft med et paneltag ovenfor og en gardinkant nederst.
  • Loft med hvidt træpanel og gennemsigtigt tag i et byggeprojekt.
Fedt, tak 👍

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.