Hej!
Jeg vil montere en hylde på væggen i min stue, der er 4 eksisterende huller i væggen, som passer til mine konsoller, vil gerne bruge dem for at undgå at lave nye. Væggen er en 20 mm spånplade, og hullerne er ca. 8 mm i diameter. Fungerer det at sætte plug i hullerne og så skrue i dem, eller skal jeg skrue nye huller?

Hvad ville holde for mest vægt, plug i de eksisterende huller eller skrue med træskrue i nye huller?

Mvh
 
Der var nogle store huller. Det bør være muligt at trykke en passende plug i væggen.
 
Gipsexpander bør fungere godt i et 8 mm hul.
 
L
Findes s.k. gummiexpander, de svulmer ud på bagsiden som en stor bule og er meget stærke
findes en type på bauhaus for 26 mm væg
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.