Hej! Vil sandsynlighed vil jeg bruge Huntons 25mm tykke asfaboard på huset i sommer. Kiggede igennem deres anbefaling på søm, og der står 2,8x65, går ud fra at det betyder 65mm papsøm, da man normalt bruger papsøm til asfaboard. Jeg undrer mig derfor, om der findes et andet alternativ, da der ikke findes så lange maskinsøm? Eller bliver det til håndsøm? /Axel