Hej! Vil sandsynlighed vil jeg bruge Huntons 25mm tykke asfaboard på huset i sommer. Kiggede igennem deres anbefaling på søm, og der står 2,8x65, går ud fra at det betyder 65mm papsøm, da man normalt bruger papsøm til asfaboard. Jeg undrer mig derfor, om der findes et andet alternativ, da der ikke findes så lange maskinsøm? Eller bliver det til håndsøm? /Axel
 
Stor kranium er det, og så bliver det hammer og muskelarbejde. Kan gå med en anden søm og en halvmellemstor skive med et lille hul. Sådan gøres det med at fastgøre isolering i visse tilfælde.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.