Klemfæste, to stykker. Tænker på den type, der kan sidde mellem byggehegn for eksempel.

• Synes
JonathanEkholm
  • Laddar…
Strips!

• Synes
BirgitS
  • Laddar…

Bedste svar

2 trælister med udtag + 2 skruer med møtrikker?
Sortmalet sømbånd med små skruer/møtrikker?
Der findes jo mange varianter af dette.
(frihåndstegning vha. computermus ;) )
Frihåndstegning af to trælister med udskæringer og to skruer med møtrikker, samt et spånpladebånd i sort.

• Synes
JonathanEkholm
  • Laddar…
  • Synes
JonathanEkholm
  • Laddar…
HasseTeknik HasseTeknik sagde:
2 trælister med udsparing + 2 skruer med møtrikker? Sortmalet sømmetalbånd med små skruer/møtrikker? Der er jo mange varianter af dette. (frihånstegning vha. computermus ;) ) [billede]
Det første er måske svært at gøre diskret, men sømmetalbånd var et rigtigt godt forslag! Jeg har også en sort spraydåse, så det bliver nok det i morgen, når jeg har tid.

Takker alle for tipsene, en hel del gode! :-)

• Synes
HasseTeknik
  • Laddar…
Lulaua Lulaua sagde:
Buntband!
Det skal holde, så den lille ulydige på 10 måneder herhjemme ikke vælter lampen på gulvet igen. Hun er rigtig hurtig, når hun opdager, at man kigger væk et halvt millisekund :p Så buntband bliver nok ikke helt stabilt.

F Fluxor sagde:
Klemmesæt, to stykker. Tænker på den type, der kan sidde mellem byggehegn for eksempel.
Ja præcis som Hobbs skrev, og jeg havde også selv den idé på et tidspunkt. Det kunne fungere, men det bliver besværligt at få det stramt nok, så det ikke står ustabilt. Det er nemlig forskellig diameter på rørene.

Takker alligevel for tippet!

Senest redigeret:
Stille lampen væk i de (få) måneder det drejer sig om?

• Synes
LG1
  • Laddar…
du kan jo også fastgøre den ene ende med en skrue under sofaen, så slipper du bøvle med benet.

• Synes
JonathanEkholm
  • Laddar…
tttomten TomasJor sagde:
Stille lampen væk i de (få) måneder det drejer sig om?
Det drejer sig nok om mere end bare nogle måneder. Bedre at fastgøre tingene i stedet for at gemme halvdelen af lejligheden i garderoben (der er flere ting, der kunne have været gemt væk, men har løst det på lignende måde).

lopec
Bor et hul i lampfoden, stil sofabenet i hullet..

• Synes
JonathanEkholm
  • Laddar…
lopec lopec sagde:
Borre et hul i lampfoden, stil sofabenet i hullet..
Haha ja, det havde nok gået faktisk. Jeg må dog ikke "ødelægge" noget. Ellers havde jeg bare ankeret fast delen som står på gulvet i væggen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.