gadeberg #1 Medlem · Jönköping · 1 997 indlæg 20 aug 2006 klokken 19:53 gadeberg Medlem Jönköping 1,997 indlæg 20 aug 2006 klokken 19:53 #1 Hej! Jeg undrer mig over om fårnät kan bruges til armering. Hæfter betonen selvom det er galvaniseret og glat? Jeg undrer mig også over om et 5cm tykt lag beton i min kælder er tilstrækkeligt.
Hej! Jeg undrer mig over om fårnät kan bruges til armering. Hæfter betonen selvom det er galvaniseret og glat? Jeg undrer mig også over om et 5cm tykt lag beton i min kælder er tilstrækkeligt.
M Mats #2 Moderator · Västernorrland · 11 483 indlæg 20 aug 2006 klokken 22:52 Mats Moderator Västernorrland 11,483 indlæg 20 aug 2006 klokken 22:52 #2 Fårenet er lidt for svagt til det arbejde efter min mening. tag rigtige armeringsmåtter, hvis du skal lave noget som et gulv.
Fårenet er lidt for svagt til det arbejde efter min mening. tag rigtige armeringsmåtter, hvis du skal lave noget som et gulv.
H Herr_Bygg #3 Medlem · 6 indlæg 9 sep 2006 klokken 22:15 Herr_Bygg Medlem 6 indlæg 9 sep 2006 klokken 22:15 #3 gådeberg sagde: Hejsan! Undrar om fårnät funkar att använda til armering. Fæster betonen fast det er galvat og glat? Undrar også om det ræcker 5cm tykt lag betong i min kælder 5 cm for hvad? Dækslagene skal være x antal cm hvis du menar bundplade. 6 mm Armeringsmåtter duge måske til fårnät i stedet ;D
gådeberg sagde: Hejsan! Undrar om fårnät funkar att använda til armering. Fæster betonen fast det er galvat og glat? Undrar også om det ræcker 5cm tykt lag betong i min kælder 5 cm for hvad? Dækslagene skal være x antal cm hvis du menar bundplade. 6 mm Armeringsmåtter duge måske til fårnät i stedet ;D
M Mats #4 Moderator · Västernorrland · 11 483 indlæg 10 sep 2006 klokken 11:59 Mats Moderator Västernorrland 11,483 indlæg 10 sep 2006 klokken 11:59 #4 Har aldrig testet med får faktisk men armeringsnät fungerer fint som hegn til kalkuner i hvert fald. Bleve et hastigt indhegning en aften, lidt uplanlagt om vi siger sådan.
Har aldrig testet med får faktisk men armeringsnät fungerer fint som hegn til kalkuner i hvert fald. Bleve et hastigt indhegning en aften, lidt uplanlagt om vi siger sådan.