Findes der nogen her, der har brugt Minerit eller Masterfacade facadeplader?
Vi skal bruge dem til at beklæde kvistene med og male dem hvide.
Spiller det nogen rolle, hvilken man vælger?

//Jonas
 
Sweli bør være den, der har mest erfaring.
Søg gerne i forummet .........
 
Sweli har du styr på dette?
 
Vi har brugt Masterfacade plader til at beklæde karnapperne.

Meningen er, at man skal kunne pudse direkte på dem.

Til foråret skal vi teste på stykker, vi har tilbage, hvad der er lettest at gøre, og hvad der holder.

På billederne på hjemmesiden ser du, hvordan de ser ud.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.