Hej

Jeg er i gang med at sømme facade på min udbygning. Problemet er, at da jeg var færdig med den ene side, kom jeg i tanke om, at sømmene måske var lidt for lange.

Jeg brugte tre tommer søm på panelen som er 22mm i sømlægterne som er 28x70, under det 9mm-GU.

Kan det have nogen betydning, at sømmene er gået igennem gipsen?
 
Nej.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.