Hej
Jeg er i gang med at sømme facade på min udbygning. Problemet er, at da jeg var færdig med den ene side, kom jeg i tanke om, at sømmene måske var lidt for lange.
Jeg brugte tre tommer søm på panelen som er 22mm i sømlægterne som er 28x70, under det 9mm-GU.
Kan det have nogen betydning, at sømmene er gået igennem gipsen?