Hej
Vi skal pudse vores mexiteglhus, og har tænkt os at fjerne panelet på gavlspidsen og pudse hele vejen op. Havde en plan om at rive bort gavlen, opregne på tagspæren og sætte udgips, derefter mure gavlen med lecablokke med luftspalte indvendigt.
Spørgsmål 1: Vil jeg få problemer med revner i gavlen?
Spørgsmål 2: Er det den rigtige vej at gå med udgips, eller skal man sætte en anden type board? Har også hørt, at man helt kan undlade at sætte nogle plader og måske bare sætte underlagspap på tagspæren mod murblokkene.