Vi kiggede på et hus, som var bygget af CTEN, i øvrigt opfinderens søns hus, der tegnede det til sig selv. Det var med i en reportage i Hus&Hem for et par år siden. I det seneste nummer er der faktisk et andet CTEN-hus med fra samme arkitekt, det var hans første hus og ligger nabo til det, vi kiggede på, beliggende i Eriksvik i Nacka.
Det virker praktisk at bygge med, men væggene føltes ikke "rigtige"
Som jeg forstår det, er det mest cellplast, der pudses over, så det kan forklare den noget anderledes følelse, meget langt fra et rigtigt stenhus, kan man vel sige.