Min kone købte kraftige træskruer, der var belagt med gunnebos impreg plus. Ifølge emballagen skal de modstå korrosion bedre end andre belægninger.
Men jeg er lidt skeptisk. Er der nogen, der har sammenlignet dem med almindelige varmforzinkede bolte, som desuden ser betydeligt kraftigere ud i samme dimension..?
Men jeg er lidt skeptisk. Er der nogen, der har sammenlignet dem med almindelige varmforzinkede bolte, som desuden ser betydeligt kraftigere ud i samme dimension..?
Vidunderlig perstorpsplade de ligger på, ægte 70'er.K Kallebo sagde:Min kone købte kraftige træskruer, der var belagt med gunnebos impreg plus. De skal ifølge emballagen modstå korrosion bedre end andre belægninger.
Men jeg er lidt skeptisk, er der nogen, der har sammenlignet med almindelige varmgalvaniserede bolte, som desuden ser betydeligt kraftigere ud i samme dimension..?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Design Sigvard Bernadotte. Galvaniserede franske skruer holder jo i uendelig tid.
Hvad er det for en styrkeklasse på skruerne? Står der noget stemplet på skruehovedet?
En glattere overflade er mere korrosionsbestandig. Det gælder i hvert fald for rustfrit materiale.
En glattere overflade er mere korrosionsbestandig. Det gælder i hvert fald for rustfrit materiale.
Klik her for at svare