Tak på forhånd til dem, der tager sig tid.

Jeg er i gang med at opsætte regler for isolering + gips på en eksisterende væg, hvor der allerede er en indbygget/indfældet dørkarm med dør, som skal blive. Jeg bruger 70 mm stålregler og har forstået, at man skal forstærke ved døråbningen med træ, eller bruge en forstærkningsregel. Mit spørgsmål er, om det virkelig er nødvendigt, da jeg ikke skal fastgøre nogen dørkarm i den nye væg?

Med venlig hilsen,

Joachim
 
J JoachimF sagde:
Tak på forhånd til dem, der tager sig tid.

Jeg er i gang med at opsætte regler for isolering + gips på en eksisterende væg, hvor der allerede er en indbygget/indfældet dørkarm med dør, som skal blive siddende. Jeg bruger 70 mm stålskeletter og har forstået, at man skal forstærke ved døråbningen med træ, eller bruge en forstærkningsregel. Mit spørgsmål er, om det virkelig er nødvendigt, når jeg ikke skal fastgøre en dørkarm i den nye væg?

Med venlig hilsen,

Joachim
kun hvis du skal fastgøre dørkarm
 
  • Synes
JoachimF
  • Laddar…
Toppen, tak!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.