Tak på forhånd til dem, der tager sig tid.
Jeg er i gang med at opsætte regler for isolering + gips på en eksisterende væg, hvor der allerede er en indbygget/indfældet dørkarm med dør, som skal blive. Jeg bruger 70 mm stålregler og har forstået, at man skal forstærke ved døråbningen med træ, eller bruge en forstærkningsregel. Mit spørgsmål er, om det virkelig er nødvendigt, da jeg ikke skal fastgøre nogen dørkarm i den nye væg?
Med venlig hilsen,
Joachim