Hej jeg vil rive væggen mellem køkkenet og stuen ned. Jeg undrer mig over, om det er en bærende væg? Tak for svar

• Plantegning med markerede vægge mellem køkken og stue. Tekst viser spørgsmålet om væggenes bærende funktion.
Sandsynligvis ikke, da det drejer sig om det øvre plan i et souterränghus. Man skal dog se hele tegningen for at kunne være sikker.

J justusandersson sagde:
Formentlig ikke, da det drejer sig om den øvre etage i et souterræn hus. Man skal dog se hele tegningen for at kunne være sikker.
Hej igen tak for svaret, her kommer flere billeder

• Et rum under renovering med vægge delvist revet ned, ledninger synlige og plastikposer på gulvet. Store vinduer i baggrunden.
  • Bygningsplan med detaljerede tegninger og målinger, viser arkitektonisk design for byggeprojekt.
  • Bygningstegning med tekniske detaljer og mål for et byggeprojekt.
Både loftbjælkelag og spær består af masonitbjælker, så man kan udelukke bærende skillevægge på det øvre plan.

J justusandersson sagde:
Både loftsgulv og spær består af masonitbjælker, så man kan udelukke bærende skillevægge på det øvre plan.
Altså det er ikke bærende som markeret med orange farve. Jeg kan rive væggen, toppen. Tusind tak for svaret og hjælpen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.