Jeg har brug for at hæve et gulv i kælderen ca. 7 cm. Der er en dårligt isoleret betonplade under, og sandsynligvis kommer der noget fugt nedefra (trods dræning).

Undrer om EPSCement (varmeisolerende letbeton) kan være en mulighed? Har tænkt mig at lægge klinker på gulvet.
 
Absolut. Du får grovafretning, isolering og fugtsikring i en og samme proces. Derefter er det bare at afrette gulvet og lægge klinker, hvis jeg har forstået det korrekt.

Jeg har en ven, der arbejder der, så jeg kan give dig nogle insidertips, hvis du har brug for det.

/Roger
 
Hvordan mener du, at EPS'en er fugtisolering?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.