Halløj!
Vi tænkte snurre en lang gardinstang af 22mm kobberrør sammen og har brug for et antal vægbeslag til dette, men vi har ikke rigtig haft held med at finde noget, der fungerer og ser godt ud. Tænkte jeg ville høre, om der er nogen, der har et tip.
Det vi ønsker er i princippet en endestop med en flange, der kan fastgøres til væggen. Jeg har et par billeder på telefonen, som jeg vil forsøge at overføre.
Vi har fundet gode modeller, men de er lavet af messing eller andre materialer, og vi har fundet en kobberversion, men den er skrækkelig grim og latterligt dyr.
Tips modtages med tak!
Vi tænkte snurre en lang gardinstang af 22mm kobberrør sammen og har brug for et antal vægbeslag til dette, men vi har ikke rigtig haft held med at finde noget, der fungerer og ser godt ud. Tænkte jeg ville høre, om der er nogen, der har et tip.
Det vi ønsker er i princippet en endestop med en flange, der kan fastgøres til væggen. Jeg har et par billeder på telefonen, som jeg vil forsøge at overføre.
Vi har fundet gode modeller, men de er lavet af messing eller andre materialer, og vi har fundet en kobberversion, men den er skrækkelig grim og latterligt dyr.
Tips modtages med tak!
Tak for tipset! Desværre er det den vi ikke kan lide udseendet på, og som desuden koster lidt meget. Det kan være, at det er her et sted prisen vil ende. Problemet er bare, at vi har brug for 11 stykker... De andre varianter koster 70-80 kroner... men er så i forkert materiale, eller nærmere forkert farve.G GHGH sagde:
ok, mistænkte næsten det, da det var det første resultat på google
. Alle deres produkter er vel dog bare rør-dele, som de har sat sammen og limet, så en større VVS-butik med alle forskellige kobberdetaljer burde du jo kunne finde noget på og måske få lime/borre/skru lidt selv i for at få det, du vil have. Til en brøkdel af deres pris.
Medlem
· Västernorrland
· 12 009 indlæg
endestykket til røret findes nok hos vvs sælger, men pladen man skruer i, skal man måske lave selv.
Klik her for at svare