Hej,
Har et hus fra 1945, har længe overvejet at efterisolere loftet. Har på nuværende tidspunkt (set fra loftet)
LOFT
- ca. 20 cm kutterspån
- Råspont
- Dampbremse
- Gips/Træpanel
BOAREAL
Overvejer at tilføje 90 eller 180 mm træfiberplader. Er der nogen, der ved, hvad det ville give i energibesparelse? Forbrug ca. 25k kWh hvoraf ca. 16-18k burde være opvarmning.
Jeg har heller ingen ventilation på loftet, burde man åbne op for ventilationsgitre i hver ende?