Hej,

Har et hus fra 1945, har længe overvejet at efterisolere loftet. Har på nuværende tidspunkt (set fra loftet)

LOFT
- ca. 20 cm kutterspån
- Råspont
- Dampbremse
- Gips/Træpanel
BOAREAL

Overvejer at tilføje 90 eller 180 mm træfiberplader. Er der nogen, der ved, hvad det ville give i energibesparelse? Forbrug ca. 25k kWh hvoraf ca. 16-18k burde være opvarmning.

Jeg har heller ingen ventilation på loftet, burde man åbne op for ventilationsgitre i hver ende?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.