Hej
Jeg har en sokkel af gammel cementhulsten. Jeg vil gerne efterisolere, over jorden, udvendigt med 70-100mm af passende materiale samt pudse overfladen. Cementhulsten er sprød og hul, så skruer fungerer ikke godt. Nogen foreslog at lime polystyrenplade med puds mod soklen. Er der nogen, der har erfaring med dette eller forslag til en anden passende udførelse?