V Vandrak #1 Medlem · Stockholm · 4 indlæg 28 maj 2009 klokken 09:12 Vandrak Medlem Stockholm 4 indlæg 28 maj 2009 klokken 09:12 #1 Jeg skal støbe ind i en lille rille, hvor der er vandrør, pvc rør osv. Det jeg undrer mig over er, hvor stort tryk ekspanderbetonen udøver. Er det stærkt nok til at sprænge rørene?
Jeg skal støbe ind i en lille rille, hvor der er vandrør, pvc rør osv. Det jeg undrer mig over er, hvor stort tryk ekspanderbetonen udøver. Er det stærkt nok til at sprænge rørene?
bruschen #2 Medlem · Västra Götaland · 35 indlæg 5 jun 2009 klokken 13:06 bruschen Medlem Västra Götaland 35 indlæg 5 jun 2009 klokken 13:06 #2 Expanderbeton er i de fleste tilfælde kun "krympefri" og det betyder så, at det ikke presser overhovedet på dine rør. Læs på emballagen. Behøver du virkelig støbe med beton da? Kan du ikke bruge fugeskum eller lignende til at tætne? Hvor stort er hullet og hvor sidder det?
Expanderbeton er i de fleste tilfælde kun "krympefri" og det betyder så, at det ikke presser overhovedet på dine rør. Læs på emballagen. Behøver du virkelig støbe med beton da? Kan du ikke bruge fugeskum eller lignende til at tætne? Hvor stort er hullet og hvor sidder det?